Retailadvies

In retail draait het om winkel- en klantbeleving. Lis is, onder het personal shoppen met haar klanten en tijdens klantevents in winkels, veel bij de paskamers te vinden. En spreekt uit ervaring dat dit dé plek is waar je het verschil kunt maken als retailer. 

Zorg dat je beste verkopers bij de paskamers staan om je klanten als stylisten van goed advies te voorzien. Klanten die een winkel bezoeken, verkiezen service boven de prijs, maar verwachten hier professioneel en oprecht advies voor terug. Advies gebaseerd op kennis, daar komen klanten voor terug.

Wil jij, als retailer, tevreden klanten die terugkomen en als ambassadeurs vertellen over hoe goed ze in jouw winkel worden geadviseerd?

Neem contact op met Lis voor de mogelijkheden van deze personeelstraining.


‘A brand is no longer we tell the customer it is, it is what customers tell each other it is’


De paskamer als schatkamer

RETAILADVIES_combi2.png

Lis heeft een jarenlange expertise, die uniek en waardevol is voor de retailbranche. Als onafhankelijk stylist en personal shopper is Lis op de hoogte waar bij klanten én personeel behoefte aan is. Kennis. Onder het personeel heerst een gebrek aan kennis, en een sterke behoefte om zich te ontwikkelen. En de klant heeft behoefte aan deze kennis, in de vorm van goed persoonlijk advies. Stem vraag en aanbod beter op elkaar af en verkoop meer. Tevreden klanten kopen meer en komen terug; ‘voor die verkoper die precies weet wat mij staat’.

Deze ‘training on the job’ van Lis is persoonlijk, professioneel, praktisch en kostenefficiënt. Alleen op aanvraag en speciaal op maat gemaakt, waarbij altijd wordt uitgegaan van eigen collectie, om zo de skills van het personeel meteen in de praktijk te toetsen.

• train je personeel en ontdek je toptalent,

• investeer in je personeel en je krijgt er gemotiveerde ambassadeurs voor terug,

• beter advies, meer verkoop,

• klanten komen terug en worden ambassadeurs.